04:32 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پتروشیمی پردیس

گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
اوره ایران از یونان تا آمریکای لاتین
ظرفیت تولید اوره ایران بیش از ۵.۶ میلیون تن در سال است که در شرکت‌های پتروشیمی پردیس، شیراز، کرمانشاه، خراسان، لردگان و شرکت پتروشیمی رازی واقع شده‌اند.
روند صعودی ارزش بازار به "پارسان" بازگشت
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» با ۲۵,۴۴۲ میلیارد ریال بود.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات روز، (شنبه، بیستم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۵۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۷۵۳ واحد کاهش، رقم ۴۶۳ هزار و ۳۴۴ واحد را به ثبت رساند
شروعی قرمز؛ پایانی سبز
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، یکم شهریورماه) شاخص کل با افزایش ۳۳۷ واحد در کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی متوقف شد و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش، رقم ۴۴۰ هزار و ۱۳۱ واحد را به ثبت رساند.
"شپدیس" ترکیب جدید هیات مدیره را انتخاب کرد
شرکت پتروشیمی پردیس ترکیب هیات مدیره شرکت را تغییر داد.
چهارشنبه پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه ششم امرداد ماه) شاخص بورس تهران روز پر نوسانی را سپری کرد؛ به گونه‌ای که شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۱۶ واحد رسید.
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
افت 12 درصدی نرخ فروش برای «شپدیس»
نماد برتر - کل فروش ۸ ماهه شرکت به ۱۲۱ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال رسیده که ۱۶۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته محسوب می‌شود.
سهم 355 ریالی سهامداران از عملکرد «ورنا»
نماد برتر - بخش اصلی فروش سهام مربوط به واگذاری بخشی از سهام در اختیار شرکت‌های سایپا، پالایش نفت تبریز، بانک تجارت و پتروشیمی پردیس بوده است.
رشد 113 درصدی درآمدهای «شپدیس»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی پردیس در اسفندماه به دست آورده از فروش محصولات در بازار خارجی بوده است.
نتیجه مجمع سالانه پتروشیمی پردیس مشخص شد / زمان تقسیم سود
نماد برتر- مجمع سالانه پتروشیمی پردیس برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۶۸۰ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.